Η “σκοτεινή πλευρά” του Δήμου Αλεξανδρούπολης και η φωτεινή εξαίρεσή της.

Γράφει ο Δημοσθένης Π. Δούκας

Η πανδημία και οι αρνητικές επιπτώσεις της στον ιδιωτικό και τον δημόσιο βίο είναι πλέον ορατές “δια γυμνού οφθαλμού”.Οι ανατροπές που έφερε στις προτεραιότητες και τις ιεραρχήσεις  στις ζωές και λειτουργίες προσώπων, οργανισμών, δομών και θεσμών, είναι πολλαπλές και πολυδιάστατες. Όμως παρ όλο αυτά η ζωή…συνεχίζεται. Τραβάει την ανηφόρα και φτάνει ξανά σε λεωφόρους κανονικότητας και <πραγματικής> ζωής.

Πολλοί δημόσιοι οργανισμοί και ιδιαίτερα περιφέρειες και δήμοι, χρησιμοποίησαν ως άλλοθι την πανδημία για να καλύψουν  τα λάθη τους , τις παραλείψεις τους, τα ελλείμματα τους, την αναβλητικότητα και την … ανικανότητα τους. Ένα χρήσιμο αλλά διάτρητο επιχείρημα  , για τα δύο περίπου χρόνια της  απουσίας τους από τη δημόσια περιφερειακή και αυτοδιοικητική σφαίρα. Διακινούν  οι περιφερειακοί και τοπικοί ηγέτες ότι η υγειονομική κρίση ήταν η αιτία της καθήλωσης και της οπισθοδρόμησης τους. Όμως η πραγματικότητα τους διαψεύδει δραματικά. Όταν υπάρχουν  ευφυή  και ικανά στελέχη, που διαθέτουν σχέδιο και μέθοδο , τότε η υποχρεωτική <αγρανάπαυση> της πανδημίας είναι ένας χρήσιμος χρόνος για την αφοσίωση  στην παραγωγή έργου, ωφέλιμο για τον οργανισμό που υπηρετούν αλλά κυρίως για την τοπική κοινωνία και τους οικονομικά δρώντες.

Ενδεικτικό και αποδεικτικό παράδειγμα είναι οι δράσεις τουριστικής προβολής του Δήμου Αλεξανδρούπολης , που υλοποιήθηκαν  έως σήμερα μέσα στο 2021.Έξυπνες, στοχευμένες, πολλαπλασιαστικές, υπηρετούν το στόχο που θέτει ο τουρισμός πόλεων/αστικός τουρισμός. Ένας κλάδος της τουριστικής οικονομίας που ταιριάζει με το προφίλ και τις δυνατότητες του Δήμου Αλεξανδρούπολης. Ένα αποτελεσματικό δείγμα καλής πρακτικής , που εκθέτει την γύμνια και την ένδεια  πολλών τμημάτων του Δήμου.

Οι δράσεις που καταγράψαμε και από τις οποίες ίσως να απουσιάζουν κάποιες είναι οι κάτωθι:

  1. Δημιουργία ιστοσελίδας Τουριστικής Προβολής visitalexpolis.gr
  2. Διαμόρφωση προϋπολογισμού Τουριστικής Προβολής
  3. Σύνταξη μελέτης στρατηγικής marketing για την Τουριστική Ανάπτυξη του Δήμου Αλεξανδρούπολης.
  4. Συμμετοχή στο Forum χειμερινού τουρισμού στην Ελλάδα.
  5. Παροχή υλικού προβολής του Δήμου Αλεξανδρούπολης για το site travelmagic και τα portals της Mact Media Group.
  6. Δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού τουριστικής προβολής.
  7. Υπηρεσία πιστοποίησης Δήμου Αλεξανδρούπολης ως τουριστικός προορισμός φιλικός προς το ποδήλατο.
  8. Προβολή του Δήμου Αλεξανδρούπολης στο Travel Daily News.
  9. Προβολή στην Ετήσια Συλλεκτική Έκδοση “Διακοπές”-Το Βήμα.
  10. Υλοποίηση του πρώτου Fam Trip στον Δήμο Αλεξανδρούπολης.
  11. Πραγματοποίηση Συνεδρίου με θέμα: “Ελκυστική Πόλη- Η Βιώσιμη Αστική Ανάπτυξη ως Μοχλός Ανάπτυξης του Τουριστικού Προϊόντος”.

Μπορεί επίσης να σας αρέσει