Γράφει ο Δημοσθένης Π. Δούκας
Η Περιφερειακή Ενότητα Έβρου και ο ακάματος και δημιουργικός Αντιπεριφερειάρχης
Έβρου(ευτυχώς για τις ανάγκες του αυτοδιοικητικού θεάτρου σκιών υπάρχει και τέτοιο
πρόσωπο), διαχρονικά και σταθερά διακρίνονται για την παταγώδη και εκκωφαντική
αδυναμία τους να σχεδιάσουν και να υλοποιήσουν πολιτιστική πολιτική. Η σχέση τους με
τον πολιτισμό και τους καλλιτέχνες είναι ανύπαρκτη. Διακρίνονται από μια αξιοπερίεργη
πολιτισμική δυσανεξία, διακινούν σαν αυτιστικά κοκόρια τα αυτονόητα, τα οποία όμως
παρουσιάζουν ως επιτεύγματα. Πρωτογενή , παραγωγική και καινοτόμα πολιτιστική
πολιτική δεν έχουν στον κλειστό ορίζοντα τους.
Ένα μικρό δείγμα της στρεβλής και μυωπικής πρακτικής της Π.Ε. Έβρου είναι το γεγονός
ότι στις εκδηλώσεις που οργάνωσε το χρονικό διάστημα 22-28 Αυγούστου με τίτλο
<<ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΘΡΑΚΙΚΟΥ ΠΕΛΑΓΟΥΣ>>, υπήρχαν έξι(6) βραδιές με τίτλο <Μουσική
βραδιά βινυλίου με DJ στο Νομαρχείο>.Σίγουρα η μουσική και το βινύλιο έχουν σημαντικό
ρόλο στη ζωή μας. Αλλά τι σχέση έχουν οι βραδιές βινυλίου με την έννοια και το
περιεχόμενο του <Θρακικού Πελάγους>; Πως συναρτώνται και νοηματοδοτούν αυτές οι
βραδιές το τοπίο <Θρακικό Πέλαγος>; Ούτε μία, ούτε δύο αλλά έξι βραδιές ακούγονταν
από βινύλιο θαλασσινά τραγούδια και χόρευαν οι συμμετέχοντες με πρωτοχορευτή τον
Αντιπεριφερειάρχη Έβρου νησιώτικους χορούς!
Άραγε, αν ο Δ. Πέτροβιτς πλήρωνε αυτές τις δαπάνες με δικά του χρήματα, θα έκανε αυτές τις ίδιες επιλογές; Αφελής η απορία.